INTERNET MARKETING I MEDIJSKA PROMOCIJA OBRAZOVNIH USTANOVA
INTERNET MARKETING I MEDIJSKA PROMOCIJA OBRAZOVNIH USTANOVA
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
U radu se ispituju i kritički analiziraju mogućnosti obrazovnih ustanova da se u savremenom poslovnom okruženju promovišu putem Interneta. Ugled i reputacija javnih institucija moraju se održavati primenom savremenih komunikacionih i marketinških strategija, medijskom promocijom i održavanjem dobrih odnosa s javnošću. Ka tom cilju trebalo bi krenuti naučnim putem primenom savremenih komunikoloških znanja i interdisciplinarnih dostignuća iz oblasti informatike, ekonomije, marketinga, menadžmenta i psihologije.
Informatizacija društva zahteva nove pristupe društvenom komuniciranju, pa tako unapređivanje komunikacione prakse postaje imperativ. Taj imperativ se postavlja i pred obrazovne ustanove koje bi trebalo da vrše organizaciono usklađivanje prema zahtevima savremenog društva i da razvijaju i primenjuju komunikacione i marketinške strategije u planiranju i organizovanju svakodnevnih aktivnosti. Savremene marketinške strategije podrazumevaju primenu Interneta u kontekstu i perspektivi. Marketinške strategije pomažu radnim organizacijama da se pozicioniraju i promovišu u svom okruženju i time unaprede svoje poslovanje.
Obrazovne institucije, kao važni društveni subjekti, zajedno sa ostalim organizacijama ulaze u tržišni odnos i započinju ’’tržišnu utakmicu’’ sa drugim organizacijama. Da bi se u toj tržišnoj utakmici opstalo, u organizacionom i logističkom smislu, neophodno je kontinuirano razvijati ekonomske, marketinške i komunikacione strategije na globalnom i lokalnom nivou, uključujući Internet kao moćan elektronski medij koji se učestalo koristi u svrhu medijske promocije.
Informatizacija društva zahteva nove pristupe društvenom komuniciranju, pa tako unapređivanje komunikacione prakse postaje imperativ. Taj imperativ se postavlja i pred obrazovne ustanove koje bi trebalo da vrše organizaciono usklađivanje prema zahtevima savremenog društva i da razvijaju i primenjuju komunikacione i marketinške strategije u planiranju i organizovanju svakodnevnih aktivnosti. Savremene marketinške strategije podrazumevaju primenu Interneta u kontekstu i perspektivi. Marketinške strategije pomažu radnim organizacijama da se pozicioniraju i promovišu u svom okruženju i time unaprede svoje poslovanje.
Obrazovne institucije, kao važni društveni subjekti, zajedno sa ostalim organizacijama ulaze u tržišni odnos i započinju ’’tržišnu utakmicu’’ sa drugim organizacijama. Da bi se u toj tržišnoj utakmici opstalo, u organizacionom i logističkom smislu, neophodno je kontinuirano razvijati ekonomske, marketinške i komunikacione strategije na globalnom i lokalnom nivou, uključujući Internet kao moćan elektronski medij koji se učestalo koristi u svrhu medijske promocije.
Ključne reči: Internet, marketing, obrazovne ustanove, mediji, promocija.
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {S. Vuletić and V. Todorović}, title = {INTERNET MARKETING I MEDIJSKA PROMOCIJA OBRAZOVNIH USTANOVA}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-523-529} }
RT Conference Proceedings A1 Slobodan Vuletić A1 Vojislav Todorović T1 INTERNET MARKETING I MEDIJSKA PROMOCIJA OBRAZOVNIH USTANOVA AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-523-529
S. Vuletić and V. Todorović, INTERNET MARKETING I MEDIJSKA PROMOCIJA OBRAZOVNIH USTANOVA, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-523-529