METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU
METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
Osnovna ideja ovog rada bazira se na upotrebi informacionih tehnologija, odnosno, na upotrebi računara i Interneta u obrazovnom sistemu. Sve češća potreba za opravdanim odsustvom sa nastave zbor sportskih, više edukativnih ili zdravstvenih problema traži način stalne interakcije između učenika i nastavnika. U ovom radu predstavljen je način upotrebe aktivnog učenja na daljinu uz primjenu sinhrone tehnologije. Osnovni preduslov za implementaciju ove metode učenja je jednistvena literatura koja prati aktuelni NPP. Trenutno u zemljama okruženja ovu metodu je moguće primjeniti u vaspitno-obrazovnim ustanovana u Republici Srpskoj. Na kraju rada data je komparacija tradicionalnog učenja u odnosu na pomenutu metodu učenja na daljinu.
Ključne reči: tradicionalno učenje, aktivno i pasivno učenje, sinhrona i asinhrona tehnologija
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Ćajić}, title = {METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-484-487} }
RT Conference Proceedings A1 Miroslav Ćajić T1 METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-484-487
M. Ćajić, METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-484-487