METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-484-487

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-484-487

Apstrakt:
Osnovna ideja ovog rada bazira se na upotrebi informacionih tehnologija, odnosno, na upotrebi računara i Interneta u obrazovnom sistemu. Sve češća potreba za opravdanim odsustvom sa nastave zbor sportskih, više edukativnih ili zdravstvenih problema traži način stalne interakcije između učenika i nastavnika. U ovom radu predstavljen je način upotrebe aktivnog učenja na daljinu uz primjenu sinhrone tehnologije. Osnovni preduslov za implementaciju ove metode učenja je jednistvena literatura koja prati aktuelni NPP. Trenutno u zemljama okruženja ovu metodu je moguće primjeniti u vaspitno-obrazovnim ustanovana u Republici Srpskoj. Na kraju rada data je komparacija tradicionalnog učenja u odnosu na pomenutu metodu učenja na daljinu.
Ključne reči: tradicionalno učenje, aktivno i pasivno učenje, sinhrona i asinhrona tehnologija

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Ćajić}, 
  title   = {METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-484-487}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Miroslav Ćajić
T1 METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-484-487
Unapred formatirani prikaz citata
M. Ćajić, METODA AKTIVNOG SINHRONOG UČENJA NA DALJINU, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-484-487