Za kritičku i proaktivnu upotrebu interneta: značaj praktikovanja medijskog obrazovanja

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-446-449

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-446-449

Apstrakt:
Kompleksnost i višeznačnost relacije na koju referiše jedna od podtema ove konferencije - "internet i obrazovanje" implicira i omogućava različite konkretizacije njenog razmatranja. Tako se za brojne naučnike i pedagoge ova očituje kroz/kao razmatranje pitanja INTERNET U OBRAZOVANJU, to jest kao pitanje njegove instrumentalne funkcije, u svrhu sticanja (proširivanja) znanja. Drugi, pak, naznačenu temu recipiraju u značenju OBRAZOVANJE ZA INTERNET, što će reći kao osposobljavanje za njegovo kritičko i proaktivno korišćenje, ne samo. ali svakako i u nastavi, a što jeste funkcija medijskog obrazovanja.
Polazeći od pomenutog tretiranja medijskog obrazovanja, u ovom radu predočavaju se teorijske elaboracije o njegovoj suštini i svrsi uopšte, a posebno u smislu njegovog doprinosa razvijanju svesti o, kako pozitivnim tako i negativnim, posledicama primene interneta, pre svega u nastavi.
Ključne reči: medijsko obrazovanje, internet, razvijanje kritičke svesti, sticanje znanja

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {M. Kristović}, 
  title   = {Za kritičku i proaktivnu upotrebu interneta: značaj praktikovanja medijskog obrazovanja},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-446-449}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Mirjana Kristović
T1 Za kritičku i proaktivnu upotrebu interneta: značaj praktikovanja medijskog obrazovanja
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-446-449
Unapred formatirani prikaz citata
M. Kristović, Za kritičku i proaktivnu upotrebu interneta: značaj praktikovanja medijskog obrazovanja, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-446-449