Selekcija kandidata putem društvenih mreža- za ili protiv
Selekcija kandidata putem društvenih mreža- za ili protiv
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
U današnje vreme upotreba interneta je postala neophodna i nezaobilazna kako u privatnom, tako i u poslovnom životu. Savremeni načini komunikacije se razvijaju i sve se više upotrebljavaju, a posebno društvene mreže jer pored komunikacije pružaju i druge usluge, a postale su i važan deo u procesu zapošljavanja. Cilj ovog rada je da predstavi društvene mreže (LinkedIn, Twitter, Facebook, SnapChat...) koje se koriste prilikom traženja zaposlenja i da ukaže kakav uticaj imaju profili na društvenim mrežama prilikom selekcije i regrutacije kandidata, koliko menadžera ljudskih resursa koristi društvene mreže u tu svrhu i mane i prednosti selekcije i regrutacije kandidata pomoću društvenih mreža.
Ključne reči: internet, društvene mreže, menadžment ljudskih resursa, selekcija i regrutacija kandidata
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Jovandić}, title = {Selekcija kandidata putem društvenih mreža- za ili protiv}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-1036-1039} }
RT Conference Proceedings A1 Marijana Jovandić T1 Selekcija kandidata putem društvenih mreža- za ili protiv AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-1036-1039
M. Jovandić, Selekcija kandidata putem društvenih mreža- za ili protiv, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-1036-1039