Implementacija Incident Management-a u Service Desk-u sa poređenjem ITIL i COBIT frameworka
Implementacija Incident Management-a u Service Desk-u sa poređenjem ITIL i COBIT frameworka
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
U radu se opisije implementacija ITSM-a u Service Desk-u (Help Desk-u) po ITIL i COBIT frameworku koji definišu šta treba da se uradi unutar IT organizacije za određene procese. Kao alat za uređenje Service Desk-a po ova dva frameworka koristi se softversko rješenje „ManageEngine: ServiceDesk Plus“. Implementacija se bazira na ITIL procesu „Upravljanje incidentima“ iz „Service Operation“ faze i na COBIT procesu „Upravljanje Servis deskom i incidentima“ iz „Delivery and Support“ faze. Na kraju su date prednosti i mane oba frameworka.
Ključne reči: ITIL, COBIT, Service Desk, Incident management, Manage Service Desk and Incidents
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {D. Abazović and B. Lutovac}, title = {Implementacija Incident Management-a u Service Desk-u sa poređenjem ITIL i COBIT frameworka}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-571-577} }
RT Conference Proceedings A1 Dejan Abazović A1 Budimir Lutovac T1 Implementacija Incident Management-a u Service Desk-u sa poređenjem ITIL i COBIT frameworka AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-571-577
D. Abazović and B. Lutovac, Implementacija Incident Management-a u Service Desk-u sa poređenjem ITIL i COBIT frameworka, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-571-577