Savremene tehnologije u nastavi stranih jezika
Savremene tehnologije u nastavi stranih jezika
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
Krejem XX i početkom XXI veka, dolazi do niza promena u tehnologiji. Ove inovacije donele su velike promene, a podrazumevaju brzu razmenu informacija, ubrzani način poslovanja i uopšte života. Nov način života uticao je i na kreiranje novog način učenja, tradicionalni način učenja sve više se osavremenjuje i uvodi se pojam e-learninga. Kakav uticaj Internet i e-learning imaju na učenje stranih jezika, biće predstavljeno u ovom radu. Pošto je e-learning izuzetno široka oblast učenja i njegova primena u učenju stranih jezika postaje sve kompleksnija, u radu će biti predstavljeni samo neki oblici upotrebe savremene tehnologije koji se primenjuju u nastavi stranih jezika, kao i uloga nastavnika koja se dosta promenila u odnosu na tradicionalni način učenja.
Ključne reči: e-learning, platforme, internet, web alati, web aplikacije, komunikativna nastava, online kursevi
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {M. Radić Branisavljević and M. Milovanović}, title = {Savremene tehnologije u nastavi stranih jezika}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-500-504} }
RT Conference Proceedings A1 Marina Radić Branisavljević A1 Marina Milovanović T1 Savremene tehnologije u nastavi stranih jezika AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-500-504
M. Radić Branisavljević and M. Milovanović, Savremene tehnologije u nastavi stranih jezika, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-500-504