EDUKACIJA VASPITAČA ZA PRIMENU IKT U VRTIĆU

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-375-378

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-375-378

Apstrakt:
Savremeno društvo karakteriše intenzivan razvoj IKT-a (Informaciono komunikacionih tehnologija), čime su stvoreni uslovi za značajne i kvalitetne promene u svim sferama društva. Socijalne mreže, elektronsko bankarstvo, elektronsko učenje, čip kartice koje svakodnevno koristimo neki su od vidova savremenih informacionih tehnologija. Razvoj savremene tehnologije se odražava i na odnos društva i pojedinca prema vaspitno-obrazovnom sistemu.
Poslednju deceniju 20. veka obeležio je veoma brz razvoj informacionih tehnologija, koje su značajno uticale i na inoviranje vaspitno-obrazovnog procesa predškolskog vaspitanja i obrazovanja. Ova prva karika u lancu obrazovanja, mora postati temelj i priprema za tehnološku i medijsku pismenost novih generacija.
U radu biće prikazane okolnosti koje nedvosmisleno ukazuju na potrebu za primenu savremenih informacionih tehnologija u vaspitno-obrazovnom radu dece predškolskog uzrasta, i potrebu za dodatnu edukaciju vaspitača u pogledu upotrebe novih obrazovnih tehnologija
Ključne reči: vaspitač, net-generacija, savremena informaciona tehnologija, doživotno učenje, predškolsko vaspitanje i obrazovanje.

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {S. Veličković}, 
  title   = {EDUKACIJA VASPITAČA ZA PRIMENU IKT U VRTIĆU},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-375-378}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Sonja Veličković
T1 EDUKACIJA VASPITAČA ZA PRIMENU IKT U VRTIĆU
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-375-378
Unapred formatirani prikaz citata
S. Veličković, EDUKACIJA VASPITAČA ZA PRIMENU IKT U VRTIĆU, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-375-378