Organizaciona socijalizacija kao integrativni faktor organizacione kulture

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-148-152

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-148-152

Apstrakt:
U uslovima globalizacije tržišta, problemi sa kojima se preduzeća susreću, sve su složenija. U borbi za konkurentnost, organizaciona kultura se javlja kao važan faktor uspješnosti preduzeća. Naime, korporativna kultura se vezuje za sve izraženije zahtjeve u smislu povećanja radne efikasnosti; za definisanje novih radnih vrijednosti, jer je primjetna tendencija nepoštovanja normi u procesu rada (posebno u razvijenim industrijskim zemljama koje su svoja načela vezivala za protestantsku etiku); vezuje se za pojavu gubljenja smisla u svijetu rada, gdje su hedonističke vrijednosti u velikoj ekspanziji, ali i za socijalnu dezintegraciju i dezorjentaciju. Jedan od uslova za bolje poslovanje je i sposobnost menadžera da unaprijede kulturu u organizaciji. Prema brojnim autorima socijalizacija je dobar način kako da to ostvarimo.
Ključne reči: organizaciona kultura, organizaciono ponašanje, organizaciona socijalizacija

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {B. Ivanović and B. Arsenović}, 
  title   = {Organizaciona socijalizacija kao integrativni faktor organizacione kulture},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-148-152}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Boško Ivanović
A1 Božidarka Arsenović
T1 Organizaciona socijalizacija kao integrativni faktor organizacione kulture
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-148-152
Unapred formatirani prikaz citata
B. Ivanović and B. Arsenović, Organizaciona socijalizacija kao integrativni faktor organizacione kulture, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-148-152