ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U OČUVANJU KULTURNO-ISTORIJSKE BAŠTINE SRBIJE

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-292-294

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-292-294

Apstrakt:
Savremeni svet odlikuje brz životni tempo koji gotovo da ne dozvoljava osvrtanje na prošlost. Osim ove karakteristike, primetan je krajnje površan pristup svemu što okružuje prosečnog čoveka današnjice. Istorijske činjenice i kulturna dobra ostaju u senci senzacionalnih sadržaja u novim medijima zbog čega je kulturna memorija mnogih nacija znatno zakržljala. U ovom radu biće objašnjena uloga novih medija, preciznije digitalnog marketinga, u očuvanju kulturno-istorijskog nasleđa Srbije. Na osnovu studije slučaja digitalizacije srpske kulturne baštine i promocije istih putem društvenih mreža i drugih internet platformi (projekti "Osvežavanje memorije" i "Uskršnje jaje", beogradskog ateljea Prva srpska fabrika sreće) biće istaknute odrednice ključne za kreiranje digitalnih marketinških kampanja koje za cilj imaju očuvanje bogatog nacionalnog intelektualnog nasleđa. Osim pomenutog, biće analizirani mehanizmi i alati kojima su se služili kreatori projekta, kao i efekti koji su postignuti zahvaljujući uplivu u svet digitalnih potrošača.
Ključne reči: digitalni marketing, internet, kulturno-istorijsko nasleđe, digitalne marketinške kampanje

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {D. Čigoja and N. Radović}, 
  title   = {ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U OČUVANJU KULTURNO-ISTORIJSKE BAŠTINE SRBIJE},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-292-294}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Danica Čigoja
A1 Nikica Radović
T1 ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U OČUVANJU KULTURNO-ISTORIJSKE BAŠTINE SRBIJE
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-292-294
Unapred formatirani prikaz citata
D. Čigoja and N. Radović, ULOGA DIGITALNOG MARKETINGA U OČUVANJU KULTURNO-ISTORIJSKE BAŠTINE SRBIJE, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-292-294