3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-496-499

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-496-499

Apstrakt:
Da bi se edukovali digitalni forenzičari neophodno je da postoji dobra teorijska podloga ali ono što je još važnije neophodno je razviti različite vrste laboratorijskih vežbi gde bi se studenti kroz realne slučajeve iz prakse obučavali i sticali potrebna znanja i veštine. U radu je kreiran određen broj najčešćih slučajeva iz prakse i scenarija koji su povezani kompozitno komponentnim modelom i omogućavaju studentima interaktivno učenje. Date su kvalitativna i kvantitativna evaluacija predloženog rešenja, kao i predikcije po pitanju korišćenja laboratorije i njene integracije u sisteme za učenje na daljinu.
Ključne reči: Digitalna forenzika, virtuelna okruženja, učenje na daljinu, kompozitno komponentni model, interaktivno učenje

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {I. Franc and Z. Kostić}, 
  title   = {3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-496-499}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Igor Franc
A1 Zona Kostić
T1 3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-496-499
Unapred formatirani prikaz citata
I. Franc and Z. Kostić, 3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-496-499