3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku
3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
Da bi se edukovali digitalni forenzičari neophodno je da postoji dobra teorijska podloga ali ono što je još važnije neophodno je razviti različite vrste laboratorijskih vežbi gde bi se studenti kroz realne slučajeve iz prakse obučavali i sticali potrebna znanja i veštine. U radu je kreiran određen broj najčešćih slučajeva iz prakse i scenarija koji su povezani kompozitno komponentnim modelom i omogućavaju studentima interaktivno učenje. Date su kvalitativna i kvantitativna evaluacija predloženog rešenja, kao i predikcije po pitanju korišćenja laboratorije i njene integracije u sisteme za učenje na daljinu.
Ključne reči: Digitalna forenzika, virtuelna okruženja, učenje na daljinu, kompozitno komponentni model, interaktivno učenje
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {I. Franc and Z. Kostić}, title = {3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-496-499} }
RT Conference Proceedings A1 Igor Franc A1 Zona Kostić T1 3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-496-499
I. Franc and Z. Kostić, 3D edukaciono okruženje za digitalnu forenziku, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-496-499