Moodle u nastavi engleskog jezika

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-480-483

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-480-483

Apstrakt:
Kao globalna lingua franca, engleski jezik je danas osnovni i neophodni standard u svakodnevnoj komunikaciji. Nepoznavanje engleskog jezika moze znatno otezati pracenje strucne literature, ostvarivanje medjunarodne saradnje, prezentovanje naucnih radova i napredovanje u karijeri. Iz svih navedenih razloga, na svim fakultetima Univerziteta Singidunum engleski jezik je obavezan, dvosemestralni predmet tokom cetiri godine osnovnih akademskih studija, kako na redovnim studijama, tako i na studijama na daljinu. Moodle platforma je osnovno sredstvo za ucenje stranog jezika za DLS (distance learning system) studente. Ovaj rad se bavi analizom upotrebe moodle platforme u nastavi engleskog jezika na Univerzitetu Singidunum i svim prednostima i manama koje platforma sadrzi. Dat je osvrt na sve funkcije platforme kako za ucenje vokabulara, tako i za usvajanje sve cetiri jezicke vestine (slusanje, citanje, pricanje, pisanje). Cilj rada je da ukaze na pozitivne i negativne aspekte moodle platforme u nastavi engleskog jezika kako bi se elektronsko ucenje moglo posmatrati i kao dopuna klasicnoj nastavi.
Ključne reči: moodle, ucenje na daljinu, engleski jezik

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {V. Bošković, I. Tomic and T. Gajic}, 
  title   = {Moodle u nastavi engleskog jezika},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-480-483}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Valentina Bošković
A1 Ivana Tomic
A1 Tijana Gajic
T1 Moodle u nastavi engleskog jezika
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-480-483
Unapred formatirani prikaz citata
V. Bošković, I. Tomic and T. Gajic, Moodle u nastavi engleskog jezika, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-480-483