E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize
E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
Znanje matematike veoma je nisko u našoj zemlji, ako primenimo standardne metode merenja. Na primer, PISA 2012. daje zabrinjavajuće podatke. Naši rezultati su ispodprosečni (446 poena, prosek je 494). Deca uzrasta osnovne škole često opisuju matematiku kao dosadan, težak, nerazumljiv, nepraktičan predmet
Uspeh je loš, a motivacija jniska. U radu se istražuju mogućnosti primene principa transakcione analize u učenju matematike, posebno se baveći projektovanjem sistema za e-učenje, koji je zasnovan na tehnologijama interneta. Daju se principi koncepta OK matematike.
Uspeh je loš, a motivacija jniska. U radu se istražuju mogućnosti primene principa transakcione analize u učenju matematike, posebno se baveći projektovanjem sistema za e-učenje, koji je zasnovan na tehnologijama interneta. Daju se principi koncepta OK matematike.
Ključne reči: matematika, obrazovanje, internet, transakciona analiza
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {V. Dedić and V. Kuleto}, title = {E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-336-339} }
RT Conference Proceedings A1 Velimir Dedić A1 Valentin Kuleto T1 E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-336-339
V. Dedić and V. Kuleto, E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-336-339