E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-336-339

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-336-339

Apstrakt:
Znanje matematike veoma je nisko u našoj zemlji, ako primenimo standardne metode merenja. Na primer, PISA 2012. daje zabrinjavajuće podatke. Naši rezultati su ispodprosečni (446 poena, prosek je 494). Deca uzrasta osnovne škole često opisuju matematiku kao dosadan, težak, nerazumljiv, nepraktičan predmet
Uspeh je loš, a motivacija jniska. U radu se istražuju mogućnosti primene principa transakcione analize u učenju matematike, posebno se baveći projektovanjem sistema za e-učenje, koji je zasnovan na tehnologijama interneta. Daju se principi koncepta OK matematike.
Ključne reči: matematika, obrazovanje, internet, transakciona analiza

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {V. Dedić and V. Kuleto}, 
  title   = {E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-336-339}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Velimir Dedić
A1 Valentin Kuleto
T1 E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-336-339
Unapred formatirani prikaz citata
V. Dedić and V. Kuleto, E-učenje matematike vođeno principima transakcione analize, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-336-339