Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji

Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide

DOI: 10.15308/sinteza-2014-295-297

Link: https://doi.org/10.15308/sinteza-2014-295-297

Apstrakt:
U Srbiji prema zvaničnoj statististici Zavoda za statistiku Srbije, više od polovine stanovništva ima internet i skoro više od polovine stanovništva je koristilo internet u 2012 godini. Od ukupnog broja stanovništva 48,64% su muškarci i 51,31% su žene. Shodno tome da postoje razlike u polovima po pitanju želja, potreba i aktivnosti, iste se mogu uočiti i prilikom upotrebe interneta. U istraživanju je pokazana razlika između muškaraca i žena prilikom načina korišćenja interneta, svrhe upotrebe interneta (vesti, sport, zabava, društvene mreže, online kupovine), kao i vremenskog korišćenja interneta. Cilj je da sa razumevanjem specifičnog ponašanja, kako muškaraca tako i žena, na internetu možemo bolje kreirati marketinške kampanje i ponuditi im bolje proizvode i usluge na način koji odgovara njihovim potrebama.
Ključne reči: muškarci, žene, ponašanje potrošača, internet marketing

Preuzimanje citata:

BibTeX format
@article{article,
  author  = {S. Alčaković, B. Čavić and V. Bošković}, 
  title   = {Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji},
  journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide},
  year    = 2014,
  doi     = {10.15308/sinteza-2014-295-297}
}
RefWorks Tagged format
RT Conference Proceedings
A1 Slavko Alčaković
A1 Bojana Čavić
A1 Valentina Bošković
T1 Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji
AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija
YR 2014
NO doi: 10.15308/sinteza-2014-295-297
Unapred formatirani prikaz citata
S. Alčaković, B. Čavić and V. Bošković, Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-295-297