Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji
Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
U Srbiji prema zvaničnoj statististici Zavoda za statistiku Srbije, više od polovine stanovništva ima internet i skoro više od polovine stanovništva je koristilo internet u 2012 godini. Od ukupnog broja stanovništva 48,64% su muškarci i 51,31% su žene. Shodno tome da postoje razlike u polovima po pitanju želja, potreba i aktivnosti, iste se mogu uočiti i prilikom upotrebe interneta. U istraživanju je pokazana razlika između muškaraca i žena prilikom načina korišćenja interneta, svrhe upotrebe interneta (vesti, sport, zabava, društvene mreže, online kupovine), kao i vremenskog korišćenja interneta. Cilj je da sa razumevanjem specifičnog ponašanja, kako muškaraca tako i žena, na internetu možemo bolje kreirati marketinške kampanje i ponuditi im bolje proizvode i usluge na način koji odgovara njihovim potrebama.
Ključne reči: muškarci, žene, ponašanje potrošača, internet marketing
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {S. Alčaković, B. Čavić and V. Bošković}, title = {Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-295-297} }
RT Conference Proceedings A1 Slavko Alčaković A1 Bojana Čavić A1 Valentina Bošković T1 Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-295-297
S. Alčaković, B. Čavić and V. Bošković, Primena interneta kod muškaraca i žena u Srbiji, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-295-297