MARKETING E -KASTEMERIZACIJE I RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA
MARKETING E -KASTEMERIZACIJE I RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA
Autori:
Izdanje: Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide
Apstrakt:
Razvoj informacionih tehnologija danas dovodi do kontradiktornosti u poslovnoj filozofiji koja se suočava sa dva suprotna procesa, globalizacijom i individualizacijom. Rast tržišta, raznolikost potrošača i heterogenost njihovih potreba i želja predstavlja stalan izazov za proizvođače, kao i konstantnu potrebu za kreiranjem novog tržišnog nastupa.
Razvoj informacionih tehnologija (IT) je omogućio stvaranje softvera, koji podržavaju proces kreiranja proizvoda po željama kupaca preko Interneta. Pomoću modula, koji kupci sami biraju, ovi softveri komponuju proizvod koji je korisnik zamislio. Ovakav oblik masovne kastomizacije se zove e- kastomizacija i podrazumeva da je barem jedan od tri elementa- subjekti na tržištu, proizvod ili proces, digitalan. Rezultati istraživanja ovoga rada govore o prednosti i manama implementiranja modela masovne kastomizacije na domaćem tržištu kao i mogućnostima interneta u implementaciji masovne kastimerizacije.
Razvoj informacionih tehnologija (IT) je omogućio stvaranje softvera, koji podržavaju proces kreiranja proizvoda po željama kupaca preko Interneta. Pomoću modula, koji kupci sami biraju, ovi softveri komponuju proizvod koji je korisnik zamislio. Ovakav oblik masovne kastomizacije se zove e- kastomizacija i podrazumeva da je barem jedan od tri elementa- subjekti na tržištu, proizvod ili proces, digitalan. Rezultati istraživanja ovoga rada govore o prednosti i manama implementiranja modela masovne kastomizacije na domaćem tržištu kao i mogućnostima interneta u implementaciji masovne kastimerizacije.
Ključne reči: e - marketing, masovna kastemeriyacija, internet, Srbija
Zahvaljujemo se što ste preuzeli publikaciju sa portala Singipedia.
Ukoliko želite da se prijavite za obaveštenja o sadržajima iz oblasti ove publikacije, možete nam ostaviti adresu svoje elektronske pošte.
Preuzimanje citata:
BibTeX format
RefWorks Tagged format
Unapred formatirani prikaz citata
BibTeX format
@article{article, author = {D. Radjenović, S. Mihić and M. Mihajlović}, title = {MARKETING E -KASTEMERIZACIJE I RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA}, journal = {Sinteza 2014 - Impact of the Internet on Business Activities in Serbia and Worldwide}, year = 2014, doi = {10.15308/sinteza-2014-101-104} }
RT Conference Proceedings A1 Dragan Radjenović A1 Svetlana Mihić A1 Milan Mihajlović T1 MARKETING E -KASTEMERIZACIJE I RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA AD Međunarodna naučna konferencija Sinteza, Beograd, Srbija YR 2014 NO doi: 10.15308/sinteza-2014-101-104
D. Radjenović, S. Mihić and M. Mihajlović, MARKETING E -KASTEMERIZACIJE I RAZVOJ INTERNETA – SRBIJA, Međunarodna naučna konferencija Sinteza, 2014, doi:10.15308/sinteza-2014-101-104